یکی از نکات سفارش سررسید و سالنامه سفارش سررسید اختصاصی با توجه به نیاز سفارش‌دهنده می‌باشد. سررسید اختصاصی سالنامه‌ای است که کاملا با ویژگی‌ها، مشخصات و طراحی موردنظر سفارش‌دهنده طراحی و تولید می‌شود. مواردی همچون چاپ لوگو در صفحات سررسید،حک لوگو روی جلد سررسید، چاپ روی آستر بدرقه، روبان با رنگ و لوگوی مشتری، فرمت تاریخ سالنامه، اوراق ضمیمه و … به عنوان خدمات سفارشی‌سازی سررسید به شمار می‌روند.

زمان مناسب برای سفارش سررسید اختصاصی

سفارش سررسید اختصاصی خود را به روزهای آخر سال موکول نکنید. سعی کنید اواخر آذر یا اوایل دی به ارزیابی تولیدکنندگان سررسید و توانایی آنان در تولید مدل سالنامه موردنظر خود پرداخته و سفارش خود را نزد تولیدکننده موردنظر ثبت کنید و سفارش دهید تا دچار مشکلات سفارش در انتهای سال نشوید .شرکت‌های تولیدکننده سررسید با حجم کار فوق‌العاده سنگین در آخر سال همراه هستند که این حجم ممکن است روی کیفیت کار شما که به دنبال سررسید اختصاصی هستید تاثیرگذار باشد و موجب شود در تاریخ تحویل دچار مشکل شوید.

سفارش سررسید اختصاصی خود را به روزهای آخر سال موکول نکنید. اواخر آذر یا اوایل دی ماه مناسب‌ترین تایم برای سفارش سررسید می‌باشد.

در سفارش سررسید اختصاصی تولیدکننده به شما اعلام می‌کند که تاریخ تحویل کار منوط بر ارسال فایل و تاییدیه توسط مشتری است. بنابراین تمامی فایل‌های خودرا طبق نیاز تولیدکننده سررسید آماده و تحویل نمایید. اگر بحث طراحی سررسید اختصاصی را به تولیدکننده سررسید خود سپرده‌اید؛ زمان تحویل طرح را مشخص کنید و در متن قرارداد ثبت نمایید .


طراحی بخش‌های مختلف سررسید اختصاصی با سایر کارهای چاپی متفاوت است و اگر طراح حرفه ای ندارید با پرداخت اندکی هزینه این کار را به مجری متخصص این کار بسپارید تا با خیال راحت محصول خود را دریافت نماییدو دچار خسارت نشوید؛ تولیدکننده سررسید هیچ مسئولیتی در قبال فایل‌های ارسالی شما متقبل نخواهند شد.